Word jij onze nieuwe Office Manager?

Sta jij graag klaar voor een ander? Heb je affiniteit met vastgoed? Ben je communicatief sterk en oplossingsgericht? Misschien ben jij dan wel de Office Manager waar wij naar op zoek zijn!

Als Office Manager bij PROGAM krijg je de ruimte om je organisatorische vaardigheden verder te ontwikkelen. Klantgerichtheid en zorgvuldigheid staan hoog in het vaandel. Je ondersteunt je collega’s op administratief vlak en je wordt ingezet op diverse financiële ondersteunende en uitvoerende taken binnen onze organisatie. Daarnaast is er natuurlijk ruimte voor eigen inbreng en initiatief.

Jouw werkzaamheden bestaan uit:

  • Secretariële ondersteuning
  • Agendabeheer
  • Facturatie
  • Telefoonbehandeling
  • Ontvangst van bezoek
  • Technisch beheer van vastgoed

Wat vragen we van je:

  • HBO denkniveau
  • Affiniteit met vastgoed
  • Open en vriendelijke houding
  • Je kunt overweg met office MS
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal

Wat kunnen we je bieden:

  • Een veelzijdige functie vanaf 1 juli op een prachtige plek in Barendrecht
  • Een enthousiast en leuk team
  • Een functie van 36 uur – flexibele werktijden in overleg
  • Marktconform salaris

Interesse? 

Solliciteer dan vóór 15 april 2022 door je motivatiebrief inclusief CV te sturen naar: info@progam.nl

Meer projecten

Bouw van de 24 bedrijfsunits te Numansdorp is gestart.

De nieuwbouw in Dordrecht reeds verhuurd

Fase II van de eilandkavels te Halsteren is in ontwikkeling.

Persbericht| Progam Vastgoed B.V. verhuurt zichtlocatie aan Rijksweg A16

Bouw van de 24 bedrijfsunits te Numansdorp is gestart.

De nieuwbouw in Dordrecht reeds verhuurd