Persbericht| Progam Vastgoed B.V. verhuurt zichtlocatie aan Rijksweg A16

Progam B.V. is onlangs gestart met de bouw van een modern en hoogwaardig bedrijfsgebouw op een van de laatst beschikbare kavels op Bedrijventerrein Bakestein aan de Voltastraat 4 te Zwijndrecht.

Het bedrijfsgebouw is recent door Progam verhuurt aan een internationaal bedrijf actief in onder andere de Industry voor de Business-to-Business markt. Progam heeft hiervoor een langjarige huurovereenkomst gesloten voor het totale gebouw van ca. 2.850 m2 bedrijfs-/kantoorruimte. De huurder zal medio 2024 haar intrek nemen op deze nieuwe locatie.

Progam is een onafhankelijke ontwikkelaar op het gebied van commercieel vastgoed. Het duurzaam en verantwoord ontwikkelen en managen met een hoogwaardig afwerkingsniveau wordt als uitgangspunt gehanteerd bij de gehele projectontwikkeling voor de vastgoed- en privatesector.

Progam werd bij deze transactie commercieel begeleid door BRiQ real estate en technisch door Risto Bouwmanagement B.V.. De huurder werd zowel technisch als commercieel begeleid door Stedenrij B.V..

Meer projecten

Oplevering uitbreiding ‘Intersupply’ te Barendrecht

Stadsboerderij Spijkenisse

Hoogvliet Koddeweg

Bouw van de 24 bedrijfsunits te Numansdorp is gestart.

De nieuwbouw in Dordrecht reeds verhuurd

Fase II van de eilandkavels te Halsteren is in ontwikkeling.